مو

بهترین شامپوهای ضد ریزش مو کدام اند؟

بهترین شامپو ضد ریزش

بهترین شامپوهای ضد ریزش مو کدامند؟

ریزش مو یکی از معضلاتی است که بانوان و آقایان با آن روبرو هستند. محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار زیادی ادعا می‌کنند که می‌توانند از ریزش موی شما جلوگیری کنند اما کدام یک از آنها واقعاً تأثیرگذار هستند؟ در این مطلب قصد داریم ابتدا به دلایل ریزش مو و سپس به معرفی بهترین شامپوهای ضد ریزش مو بپردازیم.

چرا موهای ما می‌ریزند؟

دلایل مختلفی برای ریزش مو وجود دارد. در برخی از اوقات عفونت یا بیماری‌های قارچی در پوست سر باعث ریزش مو خواهند شد. برخی از افراد نیز به دلایل وراثتی به ریزش مو دچار می‌شوند. این عارضه در زنانی که به سندروم تخمدان پلی‌کیستیک مبتلا هستند، بیشتر مشاهده می‌شود.

افرادی که تیروئید آنها کم‌کار است نیز ریزش مو را تجربه می‌کنند. عوامل عصبی و استرس‌‌زا نیز باعث ریزش مو خواهند شد. البته دو دلیل اصلی برای ریزش مو وجود دارد که در ادامه هر یک را به طور مختصر برای شما توضیح خواهیم داد.

ریزش مو بر اثر رژیم غذایی نامناسب

اگر بدن شما انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی را دریافت نکند عوارض بسیار زیادی را مشاهده خواهید کرد. یکی از این عوارض ریزش شدید مو است. برای این کار باید به مواد غذایی که مصرف می‌کنید توجه ویژه‌ای داشته باشید. زمانی که تمام مواد مغذی در رژیم غذایی شما وجود داشته باشد، ریزش مو شما کمتر خواهد شد. برای درمان کامل این مشکل می‌توانید از یک شامپوی ضد ریزش خوب و موثر نیز در کنار روتین غذایی خود استفاده کنید. بدین ترتیب این مشکل را کنترل کرده و ریزش موی خود را متوقف می‌کنید.

ریزش مو در موهای ضعیف و شکننده

زمانی که موهای شما آسیب‌دیده و شکننده شوند، ریزش آنها بیشتر می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل که بسیاری از افراد با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند باید روتین مناسبی را برای موهای خود انتخاب کنید. ابتدا باید نوع موهای خود را شناسایی کرده و سپس شامپویی سازگار با آن را انتخاب نمایید.

در کنار شامپوی روزانه نیز باید از یکی از شامپوهای مخصوص ریزش مو مانند فیتو نواتریکس را استفاده نمایید. این شامپوی گیاهی فیبر موردنیاز برای موها را تأمین کرده و باعث استحکام آنها می‌شود. در صورتی که به طور مداوم از این شامپو استفاده کنید، موهای شما ضخیم و قوی خواهد شد. عصاره گوارانا در این شامپو باعث تقویت و شادابی موهای شما خواهد شد.

آشنایی با بهترین شامپوهای ضد ریزش مو

اگر سری به بازار محصولات بهداشتی زده باشید خواهید دید که کمپانی‌های بسیار زیادی شامپوهای ضد ریزش را تولید و عرضه می‌کنند. انتخاب از میان این محصولات کاری بسیار سخت و دشوار است. ما با بررسی مزایا و معایب استفاده از هر محصول، بهترین شامپوهای ضد ریزش مو را انتخاب کرده و در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

شامپو فیتولیوم مخصوص ریزش مو مردانه

تجربه نشان داده است که آقایان ریزش موی بیشتری را تجربه می‌کنند. یکی از شامپوهایی که از این اتفاق جلوگیری می‌کند، شامپو فیتولیوم مخصوص ریزش مو مردانه است. این شامپو موهای نازک را ضخیم کرده و با عصاره رزماری و شیتاکه موجود در خود، آنها را تقویت می‌کند.

این شامپوی ملایم هیچ تحریکی در پوست سر ایجاد نکرده و با عصاره نارگیل خود آن را شاداب و لطیف خواهد کرد. اگر می‌خواهید تأثیر شگفت‌انگیز این شامپو را مشاهده کنید باید به مدت سه ماه، روز در میان آن را استفاده کنید. آقایانی که به بیماری آلوپسی مبتلا هستند با استفاده از این شامپو می‌توانند ریزش موی ناشی از آن را کنترل کنند.

شامپو فیتوسیان مخصوص ریزش مو زنانه

اکثر بانوانی که موهای نازک و آسیب‌دیده دارند از ریزش موی خود ناراضی هستند. برای تقویت پوست سر باید از شامپوی مناسبی استفاده کرد. شامپو فیتوسیان مخصوص ریزش مو زنانه گردش خون را در مویرگ‌های کف سر افزایش داده و باعث تقویت تارهای نازک مو می‌شود.

این شامپو به خوبی از پیاز مو جلوگیری کرده و آنها را جوان و شاداب می‌کند. عصاره گنه گنه موجود در این شامپو به هیچ عنوان پوست سر شما را تحریک نمی‌کند. با افزایش کراتین سازی در پوست سرعت رشد مو نیز افزایش پیدا می‌کند.

 

شامپو آلپسین سی وان

یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات آلمانی شامپو آلپسین سی وان است. کافئین موجود در این شامپو از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث تقویت تارهای مو می‌شود. وز و موخوره موجود در موها نیز پس از مدتی با استفاده از شامپو آلپسین سی وان درمان می‌شوند. برای آنکه تأثیر این شامپو را مشاهده کنید، نیازی به مدت زمانی طولانی ندارید. تنها کافی است در هر بار استحمام ۲ تا ۳ دقیقه این شامپو را برای موهای خود ماساژ دهید.

بیشتر ببینید: شامپو آلپسین سی وان

شامپو آلپسین سی وان

شامپو آلپسین سی وان

شامپو بیوتین کلاژن اوجی ایکس

در بسیاری از شامپوهای مخصوص ریزش مو مواد مضر سولفات و پارابن وجود دارند. در صورتی که در شامپو بیوتین کلاژن اوجی ایکس این ترکیبات آسیب‌زا حذف شده‌اند. با استفاده مداوم از این شامپو به راحتی می‌توانید موهای خود را حجیم و پرپشت کنید. همچنین ریزش موهای شما به مراتب کمتر خواهد شد. اگر محصول اورجینال کشور انگلستان را خریداری کنید، تأثیرات آن را مشاهده خواهید کرد. ضخیم شدن و افزایش حجم ساقه مو از ریزش آن جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید: شامپو بیوتین کلاژن او جی ایکس

شامپو بیوتین کلاژن او جی ایکس

شامپو بیوتین کلاژن او جی ایکس

شامپو فیتو نواتریکس

همان‌طور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم اگر موهای شما نازک شده و بسیار شکننده هستند بهتر است از شامپو فیتو نواتریکس استفاده کنید. در برخی از موارد ریزش مو از ریشه نیست و مو از اواسط ساقه قطع می‌شود. شامپو فیتو نواتریکس این مشکل را به طور کامل برای شما رفع می‌کند. البته توجه داشته باشید که محصولات مشابه این شامپو که به صورت تقلبی تولید می‌شوند تأثیر زیادی ندارند.

 

بیشتر ببینید: شامپو فیتو نواتریکس

شامپو نواتریکس

شامپو نواتریکس

سخن آخر

در این مطلب ضمن بررسی دلایل مختلف ریزش مو به معرفی بهترین شامپوهای ضد ریزش مو پرداختیم. در پایان ذکر این نکته ضروری است که این محصولات را باید به صورت اورجینال تهیه کنید. در غیر این صورت تأثیراتی که به آن اشاره کردیم را مشاهده نخواهید کرد. ما در فروشگاه اینترنتی خود تمام محصولات مذکور را با کیفیتی اصلی و اورجینال در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *