مراقبت های پوستی

معرفی 7 تونر محبوب

معرفی 7 تونر محبوب

معرفی 7 تونر محبوب

تونر پوست

تونرها به عنوان نوعی از محصولات مراقبتی، بهداشتی پوست که افراد در روتین روزانه پوست خود استفاده می‌کنند و وظیفه تمیز کردن پوست و تنظیم PH، حفظ لطافت و آبرسانی، بستن منافذ باز پوست و جلوگیری از ایجاد جوش و موهای زیر پوستی را دارند، باید به درستی انتخاب شوند تا بازدهی مناسبی برای پوست داشته باشند. تونر خوب اتانول، منتول و ترکیبات محرک پوست که از مواد شیمیایی مضر هستند و سبب آسیب به پوست و ایجاد خشکی بیش از حد می‌شوند، ندارد. هیالورونیک ‌اسیدها، آنتی اکسیدان‌ها، پانتنول، گلیسیرین، ترکیبات ضد التهاب و ترکیبات احیاکننده‌ پوست از مواد مفیدی هستند که باید در ساختار تونر موجود باشد.

 حال این سوال مطرح است که از چه نوع تونری استفاده کنیم که باکیفیت، معتبر و حاوی مواد مفید باشد؟ پس تشخیص این‌که تونرها را از چه برندی خریداری کنیم، بسیار مهم است. زیرا انتخاب نادرست نه تنها کمکی به سلامت پوست نمی‌کند بلکه به آن لطمه زده و وقت و هزینه شخص را نیز به هدر می‌دهد. در ادامه 7 مورد از محبوب‌ترین تونرهای پوست معتبر که در بین مردم، طرفداران بسیار زیادی دارد معرفی می‌کنیم.

تونر سیمپل

سال 1960 در کشور انگلستان با فلسفه تولید محصولات مراقبت از پوست با کیفیت و کارآمد برای پوست‌های حساس، برند سیمپل ( SIMPLE ) بنیان‌گذاری شد. یکی از انواع محصولات متنوع سیمپل، تونر پوست است. استفاده از تونر سیمپل سبب تقویت و پاکسازی عمیق پوست می‌شود و پوست را برای استفاده از محصولات آرایشی آماده می‌کند. احتمال تحریک پوست صورت با این محصول بسیار کم است زیرا در ساختار آن از مواد بدون عطر و رنگ، بهره گرفته شده که از تحریک آن جلوگیری می‌کند. سیمپل برای ساخت تونر ( با 200میل حجم ) مناسب برای انواع پوست مواد مفید زیر را به کار می‌گیرد:

  • پنتیلن گلیکول، به عنوان مرطوب‌کننده در تونر کاربرد دارد.
  • پانتنول ویتامین B5، ضد التهاب است و پوست را نرم می‌کند.
  • عصاره گل طبیعی، تسکین‌دهنده و آرام‌بخش پوست است.
  • سوربات پتاسیم و آب، در حفظ سلامت و آبرسانی به پوست نقش مهمی دارند.

مجموعه این عوامل سیمپل را به یک برند محبوب در میان مشتریان تبدیل کرده است.

تونر سیمپل

تونر نوتروژینا

نوتروژینا یک کمپانی محصولات آرایشی و بهداشتی است که سال 1930میلادی توسط امانوئل استولاروف راه‌اندازی شد. ترکیبات ایمن و مطمئن از مهم‌ترین ویژگی این برند آمریکایی بوده که بسیار حائز اهمیت است زیرا ترکیب نادرست مواد تشکیل‌دهنده، اثرات جبران‌ناپذیری بر سلامت پوست دارد. شرکت Neutrogena در طول دهه‌های گذشته اعتبار زیادی بین مشتریان خود پیدا کرده است. تونر پوست نوتروژینا یکی از صدها محصول آن، یک ترکیب با جذب سریع، تسکین‌دهنده و ضد التهاب است. همچنین این محصول آنتی باکتریال بوده و سطح پوست را از انواع آلودگی و باکتری پاک می‌کند. ترکیبات مفید که در ساختار این تونر به کار می‌رود، باعث می‌شود که PH و در نتیجه چربی پوست کنترل گردد و جوش‌های پوست از بین برود. تونر نوتروژینا، 200 میلی‌لیتر حجم دارد.

تونر ضد جوش نوتروژینا

تونر میراکل سام بای می

شرکت میراکل سام بای می یکی از بهترین شرکت‌های معروف کره جنوبی در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست است. Some By Mi Miracle محصولات با کیفیت خود را به تمام دنیا صادر می‌کند و نام آن نیز مخفف شعار این شرکت به معنای تولید محصولاتی با اثربخشی بالا و معجزه آسا است. یکی از محصولات درخشان میراکل سام بای می تونر صورت Miracle نام دارد که لایه برداری، آبرسانی، تنظیم میزان چربی پوست و بستن منافذ باز آن را بر عهده دارد. همچنین این محصول فاقد الکل است و پوست را درخشان می‌کند. سام بای می توانسته است جایزه Soko Glam Best of K-Beauty 2020 که بسیار معتبر بوده، دریافت کند. از مواد تشکیل‌دهنده این تونر می‌توان به AHA، BHA، PHA، نیاسینامید و عصاره برگ درخت چای اشاره کرد که آن را مستعد استفاده برای انواع پوست کرده است. این تونر معمولا در بسته‌بندی 150 میلی‌لیتر به فروش می‌رسد.

تونر میراکل سام بای می

تونر گل رز لورال

تمام مصرف‌کنندگان تولیدات بهداشتی، آرایشی نام آشنای شرکت لورال را شنیده‌اند. این برند فعال، ساخت کشور فرانسه است که موسس آن یک شیمی‌دان به نام اوژن شولر بود. این برند با حداقل 100 سال قدمت و تنوع محصولات متعدد، شعب بسیاری در سرتاسر جهان دارد. تونر گل رز لورال نیز یکی از هزاران محصول کاربردی شرکت Loreal است. تونر لورال با دارا بودن عصاره گل رز، مشکلات پوستی را حل می‌کند و پوست شما را سبک و خوشبو نگه‌می‌دارد. از خواص این محصول کمیاب می‌توان به آبرسانی و تامین رطوبت، ضد التهاب و ضد جوش بودن، نرم‌کنندگی، تنظیم‌کننده میزان چربی پوست و حاوی مواد مغذی آن، اشاره کرد. عصاره گل رز فرانسوی، اصلی‌ترین ماده تشکیل‌دهنده این محصول است. تونر گل رز لورال با حجم 400 میلی‌لیتر مناسب برای پوست‌های خشک و حساس است.

تونر لورال

 تونر تی تری بادی شاپ

تونر تی تری بادی شاپ یکی از محصولات شرکت The Body Shop بوده که فعالیت خود در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی را از سال 1970 شروع کرده است. از دلایل محبوبیت این برند می‌توان به ارگانیک و وگان بودن محصولات آن اشاره کرد. تونر تی تری بادی شاپ همان‌طور که از نام آن پیدا است از عصاره درخت چای درست می‌شود که التهابات و جوش‌های فعال را تسکین داده و از پیشرفت آن‌ها جلوگیری می‌کند. احساس تمیزی، طراوت و شادابی پوست، کنترل pH پوست و کاهش چربی‌های اضافی، آماده کردن پوست برای انجام روتین روزانه، مات کردن پوست چرب و مرطوب‌کنندگی از خصوصیات این تونر پرطرفدار است. تونر تی تری بادی شاپ کاملا گیاهی بوده و این آیتم، سبب شده است طرفداران ویژه‌ای داشته باشد. این محصول در حجم 250 میل بسته‌بندی می‌شود.

تونر چای سبز بادی شاپ

تونر هیالورونیک لورال

یکی دیگر از انواع محصولات متنوع شرکت فرانسوی مشهور لورال،  تونر هیالورونیک لورال است که همان‌طور که از نام آن مشخص بوده، سرشار از هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسیدها خاصیت آبرسانی عمیق در لایه‌های زیرین پوست را دارند و این ویژگی تونر هیالورونیک لورال را مناسب برای انواع پوست حتی پوست‌های حساس می‌کند. آخرین باقیمانده‌های آرایش و ناخالصی‌ها توسط این تونر احیاکننده و پرکننده، از بین می‌روند و دوباره شادابی و جوانی به صورت باز می‌گردد. لورال این برند قدرتمند و مشهور، با استفاده از فرمولاسیون منحصر به فرد خود این تونر را زیر نظر متخصصین پوست به تولید رسانده و با افزایش کلاژن‌سازی از پیری زودرس پوست صورت ممانعت به عمل می‌آورد. تونر آبرسان هیالورونیک اسید لورال با حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر یکی از محصولات پرخاصیت در حوزه مراقبت از پوست است.

تونر هیالورونیک اسید لورال

تونر هیالورونیک اسید لورال

تونر هیالورونیک اسید لورال

سخن پایانی

اهمیت بشر به سلامت پوست در دهه‌های اخیر سبب شده است که شرکت‌های گوناگونی با هدف تجارت در این حوزه شروع به فعالیت و تولید محصولات مراقبت از پوست و مو کنند. در اینجا یک انتخاب هوشمندانه و به‌جا بسیار ارزشمند است، زیرا استفاده از محصولات بهداشتی غیرمفید و مضر آسیب‌های جبران‌ناپذیری به سلامت پوست می‌زند و مراقبت از پوست و به‌ویژه صورت، به عنوان یک اندام مهم و موثر در زیبایی و سلامت فرد بسیار حیاتی است. به همین دلایل سعی کردیم مجموعه‌ای از برندهای خوش‌نام و باکیفیت در زمینه تولید تونر پوست صورت را معرفی کنیم. تجربه و نظرسنجی نشان داده است، 7 برند سیمپل، نوتروژینا، میراکل سام بای می، تونر گل رز لورال، تونر اوردینری، تونر تی تری بادی شاپ و تونر هیالورونیک لورال از محبوب‌ترین شرکت‌های فروش تونر پوست هستند. همچنین این برندها محصولات متعدد دیگری از قبیل آرایشی، بهداشتی و سلامت‌محور را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *